pappa

Dåligt med uppdateringar här. Har ingen vidare lust att sitta framför datorn så mycket längre. Men nu ska ja berätta om den senaste veckan ialla fall.

Fredag, Midsommar, fest hemma hos mig som slutade i karatefylla för alla. Riktigt kul. Lördag, fy vad jag var tvungen att städa. Hade rövin till och med i taket, Tack andy !! Lillebror kom senare ner så vi gick på liseberg. Skit kul faktist. Söndag, fyller jag 21. YEY . fick massor jätte fina presenter. plus att min familj kom ner å firade mig. Bästa födelsedagen på länge. På kvällen drar jag och josefin ut för att ta en födelsedags öl. Tack för en kalas kväll !! Måndag, sola med josefin och sen avsluta kvällen med middag ute och mys på liseberg, igen.
Tisdag, hängde med emmy. käkade på cava och sen åkte hem. Onsdag kom Emmy och lidia till mig så åkte vi ner och solade och badade. Sen gick vi på stan en sväng och tog ett par öl på Storan och avslutade en as rolig kväll på Bryggan. Igår hade jag bara mysdag. Låg och sälade på soffan hela dagen. AMAZIN !

Idag fyller världens bästa pappa år. Du är helt fantastisk babo !

The song of the day - Timbuktu, dödsdansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0