helg !

im back. I torsdags hängde jag en sväng med Kattsson. Hon va på genomresa påväg till Serbien. Fett kul. Hoppas verkligen hon kommer över midsommar. Senare på kvällen kom mamma ner för en mini semester med mig. Vi käkade lite och drack lite Rosé.

Fredagen gick vi upp tidigt och tog en powerwalk. Sen åkte vi in till stan för lite shopping. Hittade massor fint och fick en skit snygg plånbok av mamman. Sen åkte vi hem, tog en powenap på gräsmattan och sen in för att käka. Givetvis spillde jag på mig så jag fick gå med mat på dressen. Mamma köpe en jätte snygg maxi klänning så hon va ju självklart skit snygg. Sen drack vi lite drinkar på Bitter.

Lördagen, upp tidigt och tog en powerwalk igen. Sen grejade vi lite hemma, åkte och handlade på ICA och sen åkte hon hem och jag drog till jobbet. Saknar att ha någon att promenera med. Mycket roligare med mamman. Igår tog jag mitt första dopp. Va så duktig att jag gick/sprang sen tog jag cykeln och trampade som en idiot runt 8km. Nu ska hurtbullen ut och traska igen. fettgöttdöttkött

The song of the day - sak Noel, loca people


mamma vid ena badplattsen

mamma ute på våran powerwalk runt sjön.

fika på espressohouse


Där ligger min fina plånbok jag fick, snygg va?

powernap



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0