fantastic

Var och provjobbade igår. Så himla kul ! Dom gillade mig så jag får komma tillbaka på torsdag. WOOPWOOP. Skuttade iväg till Apartment nr. 4 för att veva tillsammans med alla andra galningar. JÄVLAR vilket tryck de var igår. ingen gick säker, ingen gick fräsh och många gick hem på efterfest.
Liksom jag fixade lite efterfest där trycket fortsatte. JÄVLAR att en efterfest kan va så sjukt rolig. Lyckligast i världen var jag. sån där efterfest man aldrig vill ska ta slut. Btw, albert einstein hade också klockan på höger arm ! IN YOUR FACE !

The song of the day - Patrick G, crazy
Busy signal, da stylez deh


god bless colour. and my new fancy klocka som FAKTIST sitter på fel arm


Kommentarer
Postat av: V.E.D?

Bästa efterfesten ever!



Har man en snygg klocka så spelar det ingen roll vilken arm man har den på. ;)

2011-03-27 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0