19

Ligger i sängen och mår rätt dåligt. Känns väl sådär eftersom de är fint väder ute. Förskyld och ont i halsen. Som tur var är ja ju inte bakfull. De hade bara gjort saken värre.

Min första kärlek
Patrik per erik kindstedt. Träffade honom genom Emelie som jag hängde mycket med när jag var i 14-15 åldern. Kommer så väl ihåg första gången jag träffa honom, slitna jeans, grå tisha och mohikan, men en gentleman var han som bar mig så snällt över diket vid osten, rätt dryg var han men jag föll för honom. förklara Patrik med 3 ord går inte. jag behöver många fler. Men här är några
Retsticka, rolig, sig själv, ENSTÖRING, orädd, envis, fortfarande en av mina bästa vänner.
Jag förstår honom som inte många gör.

The song of the day - Steve Aoki ft sidney samson, wake up call



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0