bilbomb?

Jag och bebba och antagligen hela Björkekärr hade nog århundrandes mest spännande (men för långa) natt inatt. De börjar med att vi blir färdiga och stänger resturangen vid 10 och går en snabb sväng till Linne Terrassen.

Inser sen att tiden gick riktigt snabbt när man har saker att prata om så vi tar en taxi hem och går hemma till Ebba då helt plöttsligt en bil parkerar utanför och 4 konstiga killar går ut bilen och puttar den fram och tillbaka, öppnar bakluckan flera gånger, någon slänger nått järn-liknande (vad vi hörde) i skogen och går sedan in mot gården var av 30 sekuner senare springer en av killarna tillbaka och tänder flera gånger vid bildäcket och bilen börjar ticka så himla högt att jag till och med kunde spela in de trotts att vi var på 6e våningen på en ballkong som de blåser på.

Så vi ringer polisen, de kommer först en bil med 3 poliser i som bara sitter utanför och lyser mot bilen, 2 minuter senare kommer 3 poliser till med hund som börjar söka av området. Så mellan ca 01.20-03.30 så grejade dom med den där bilen som dom senare bärjade bort. Så de vart en mycket längre natt än vad jag räknat med. SPÄNNANDE !!

Nu ska jag äta och sen träna. fettgöttdöttkött

The song of the day - nelly, tippin' da club


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0