galenvarning

Amerikanare blir bara mer och mer galna, igår sa en präst att världen ska gå under på lördag. Jag undrar vad han säger när inte världen verkligen går under.
"oj jag tog fel datum" eller "min värld gick just under, de var ju de jag menade hela tiden" och de stackars amerikanarna går ju självklart på de. De är lite skillnad mot sverige, skulle det hänt här hade den personen först blivit utskrattad och sen hamnat på antideprition på ett psykhem.
Över till världens mest efterblivna bordell i USA. En laglig bordell men i en intervju säger ägaren om en av de "anställda" som ser ut att va 14 men är 21 att "ja, vi får pedofiler, hellre att dom kommer hit än att springer omkring på förskolor" VA ÄR DET FÖR FEL PÅ ENDEL?! inte fått för dig att du kanske ska ge dom en ballspark och sen ringa polisen? du driver ju trotts allt en laglig bordell. IDIOT
sammtidigt på samma kontinent står Chris Brown (sångare) och visat pettenicklas framför mobilkameran. GOD JOB! Över till lägenhet 59 där jag har bytt om för att gå ner och träna, man vill väl se snygg ut tills på lördag, när världen går under.. Gott kaffe jag gjorde föresten. WALABAABE !

The song of the day - david guetta, fuck me im famous (long vertion)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0