jönköping

hade nog bland de roligaste dagarna igår. Ebba och jag far iväg till ebbas farmor för att låna hennes bil som vi nästan inte fick igång pga säkerhetssjäl. (man va tvungen att larma för att få igång bilen) (idioti) Iväg mooot Jönköping, för att där möta upp min familj som vart i Tysk och köpt öl vin och sprit. Riktigt kul dag. Skämde ut mig rätt bra hemma hos Ebbas farmor när vi på kvällen skulle lämna tillbaka bilen. Fast de blir en annan story.

Summa summarum, Gammal musik, två skrikande blondiner, godis, kaffe, true story, peter (ne nu mena jag inte larsson utan killen på donken) dunderkaffe, märta, och slutligen, jag ska plocka dig som en hundskit !

The song of the day - Eminem, without me
rednex, old pop in a oak
lenny krawitz, if i could fall in love
gigi D' Agostino, ripassa, ill fly with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0