ljushuvud

Äntligen dax för träning igen, är fortfarande lite förskyld men nu får de fan va nog. Så jag och bebba ska ner och pumpa lite. Kul att ha någon att träna med. Vi jobba ihop, solar ihop, handlar mat ihop, vi bor grannar, planerar mini utflykter ihop och på toppen av att har vi typ en miljard saker gemensamt. heelt fantastiskt !

Min idol
Som många vet så kan jag inte ett piss om kändisar, vad dom heter eller vad de sjunger. Helt ointressant för mig. Så över till de som nästan alla vet är min mamma min idol. När jag var liten så fick mamma bära omkring på mig överallt för jag ville va så nära som möjligt, tills jag var typ.. 20 och flyttade till göteborg. Jag var livrädd att sova borta när jag va liten för då var jag för långt ifrån min mamma så jag blev ju jämt "sjuk" för att få åka hem. Mamma har alltid haft rätt kort brunt hår med massor olika blonda slingor som jag tyckte var SÅ fint när jag va liten och förståss ville se ut lika dant. Min mamma är den roligaste, absolut snällaste mamma som finns.
Jag älskar min mammannn

the song of the day - Martin solveig, boys & girls


bebba färga mitt hår jätte fint !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0