twotwo

Börjar se ljuset nu, till att inte vara sjuk längre. (förskyldningen alltså) Fick hoppa in ett par timmar igår på jobbet. Både jag och Ebba hostade oss runt i den lilla Italienskinspererade lokalen med Eros Ramasotti (ÖRK) pumpandes i högtalarna. Efter de så fikade vi och diskuterade mitt jävligt ovårdade hår. JAG MÅSTE FÄRGA HÅRET. Sen åkte jag hem för att försöka bli frisk, några timmar senare sitter jag och Ebba i skogen mellan oss och dricker en öl och pratar om när vi var mindre. Ska snart ner till henne för en kaffe. chill !

De här blir jag förbannad på
Människor som behandlar andra som skit
jag har aldrig brytt mig nått vidare vad andra tycker, bråka med mig fine, ge dig på någon jag bryr mig om så kokar jag

The song of the day - dondria ft, you'r the one

juusde köte ju ny bikini för ett tag sen. tjusig va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin!

2011-05-05 @ 23:56:30
Postat av: Anonym

Snygg bikini & en hel shysst gadd :)

2011-09-17 @ 23:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0