solo

summa sumarum av fin fin helg, MAGISK ! över till gårdagen, jag och bebba låg ute och solade spelade kort och drack kaffe. Sen kom Josefin hem till mig och käkade och några timmar senare kom även bebba tillbaka och var en ängel som fixade både mina persienner och "avskärmingen" till sovallkoven som jag skulle gjort men inte fattade hur man skulle göra. Fint vart de. Idag har jag vart i kungsparken med emmy och ska snart ner till ebbabebba för att ta ett glas vin i solen. Over and out you guys !



det jag var rädd för när jag var liten;
att sova borta var jag livrädd för så de slutade alltid med att någon fick hämta mig.
Att nina (mjukisdjur) skulle dö/försvinna/sluta älska mig
Jag var rädd att förlora min familj

The song of the day - chase and status, blinde faith




åååh va snyggt, shit va snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0